O sábado día 29 de Abril de 2023 celebrouse a XXX Asemblea Xeral da asociación Amizade, na casa rural Campaniola en Campañó.

A Xunta Directiva expuxo o traballo feito durante o exercizo do 2022, presentando a memoria de todas as actividades realizadas así como o balance económico. Ambos documentos foron aprobados por unanimidade das socias e socios presentes.

Falouse tamén do programa de actividades para o ano 2023, destacando a continuidade das actividades e servizos prestados ata o de agora. En canto ao servizo AMISERPRE, a modificación que se traslada é que se deixará de contar coa furgoneta de préstamo debido a pouca demanda que tivo e os gastos que segue a xerar todos os anos.

Despois da aprobación da asamblea ordinaria, propúxose na asamblea extraordinaria a nova Xunta Directiva, incorporando a César Maquieira como vogal.

Despois da aprobación de ambas asambleas sen ningún comentario ou proposta por parte das persoas participantes, pasamos a desfrutar da comida na que máis de 40 persoas puidemos compartir as nosas experiencias e opinións mentres que desfrutabamos da música que amenizou o xantar.