Xunta Directiva

Paulo Fontán Torreiro

Presidente da Asociación

Forma parte da Xunta Directiva dende o ano 2007. Ocúpase activamente do funcionamento Xeral da Asociación: Planificación e coordinación de actividades e servizos, Xestión de axudas públicas e privadas, Contabilidade, entre outras.

É diplomado en Xestión e Administración Pública.

Telf: 986 84 52 50   Móbil: 687 969 479

Correo electrónico: paulo@asociacionamizade.org

José Manuel Lareu Gutiérrez

Vicepresidente da Asociación

Forma parte da Xunta Directiva dende o ano 2011. Ocúpase activamente das actividades de sensibilización social e política e presta especial apoio nas saídas de ocio e deportivas.

Cursou estudios secundarios.

Manuel Alonso Costas

Secretario

Forma parte da Xunta Directiva dende o ano 2011. Ocúpase activamente do funcionamento Xeral da Asociación: Planificación e coordinación de actividades e servizos, entre outras.

Cursou estudios secundarios e está especializado na Atención SocioSanitaria a persoas dependentes.

Jorge Esperón Silva

Tesoureiro

Forma parte da Xunta Directiva dende o ano 2015. Ocúpase activamente da Contabilidade da Asociación, apoio nas actividades e servizos prestados, das actividades de sensibilización social e política.

Cursou estudios de primaria.

Eugenio Pazos Castromán

Vogal

Forma parte da Xunta Directiva dende o ano 2007. Ocúpase principalmente das actividades de sensibilización social e política.

É graduado en Dirección e Xestión Pública cun Máster en Dirección Pública e Liderado Institucional.

Teresa Ballesteros Rodríguez

Vogal

Forma parte da Xunta Directiva dende o ano 2015. Participa activamente no Grupo de Mulleres Diversas e nas actividades de sensibilización social e política.

Cursou estudios de Formación Profesional de Administración.

Elena Barcia Lorenzo

Vogal

Forma parte da Xunta Directiva dende o ano 2019. Participa activamente no Grupo de Mulleres.

É Diplomada en Educación Social.

César Maquieira García

Vogal

Incorpórase á Xunta Directiva no ano 2023. Ocúpase activamente das actividades de sensibilización social e política e presta especial apoio nas saídas de ocio e deportivas.

Cursou estudos de técnico superior de infomártica de xestión.