Faite socio

Se compartes os nosos obxectivos, podes colaborar connosco de maneira voluntaria ou asociándote.

Chámanos ao teléfono 986 845 250, envíanos un correo electrónico a amizade @asociacionamizade.org ou achegáte ao noso local da rúa Alemaña 23 de Monte Porreiro. Ver situación

Ata 150 euros doados desgrávaste o 75% (112,5 euros) na túa Declaración Anual da Renda.

Fai unha doazón

Se queres colaborar economicamente connosco de xeito puntual, sen pasar a ser socio/a de Amizade, podes facernos unha doazón.

Podes pasarte polo noso local ou mesmo facernos unha transferencia á conta de Abanca: ES06 2080 5401 5630 4014 5318 .