Na primeira quincena deste mes de xullo tivamos a oportunidade de disfrutar de varias xornadas de navegación polo río Miño.
Esta experiencia foi posible grazas á colaboración da Asociación Vontade e a o Clube Deportivo Sen Amarras, que puxeron á nosa disposición embarcacións adaptadas para cadeiras de rodas ademáis de todos os seus coñecementos sobre a contorna natural do río e as súas paisaxes.
Embarcamos no porto da praia fluvial de Goián (Tomiño) e percorremos varios kilómetros río arriba para despois disfrutar dun xantar compartido por todas as persoas participantes.