Un ano máis, o Concello de Pontevedra colabora coa Asociación Amizade facendo posible o obradoiro de ocio que actualmente se presta de forma online.

Grazas ao proxecto AmiOcio trabállanse diferentes aspectos persoais e sociais con actividades como: mindfulness, cineforum, fotografía, scrapbook, dinámicas de grupo, creatividade musical, clube de lectura, etc

Así mesmo, prestouse apoio físico ás persoas que non dispoñían dos materiais informáticos oportunos ou daquelas persoas que non tiñan coñecemento do uso das novas tecnoloxías e así favorecer a participación de todas as persoas.