Máis de 76 persoas con discapacidade física, intelectual, sensorial e/ou mixta da comarca de Pontevedra participaron durante o ano 2021 no proxecto “Coordinación do servizo de atención integral, promoción da autonomía persoal e inclusión de persoas con discapacidade” executado pola asociación Amizade.

Este proxecto forma parte do Plan de Prioridades da Confederación Española de Persoas con Discapacidade Física e Orgánica (COCEMFE), financiado pola Fundación ONCE. A Confederación xestiona esta subvención para a financiación dos proxectos prioritarios das súas entidades, proporcionándolles asesoramento e realizando un seguimiento pormenorizado durante todo o proceso.