O 12 de Abril de 2018, Amizade levou a cabo unha xornada de #accionguerrilla na que se constatou que boa parte da sociedade aparca, literalmente, sobre os nosos dereitos. Somos coñecedores de que a xente emprega as prazas de aparcadoiro para persoas con mobilidade reducida para facer os seus “recados”.

Por este motivo decidimos organizar esta actuación nunha praza de aparcadoiro situada en fronte dunha panadería en Monte Porreiro, a escasos metros do noso local social, onde a xente fai uso dela de xeito inadecuado para coller o pan.

Ao falar con eles/as, todos poñen as mesmas excusas, a maís común, a de coller o pan. Tamén que só son 5 minutos, descargar algunhas mercancías, ou que xa saben que non poden parar e non pretendían ofender ou molestar. O certo é que, aínda sen querer molestar, trátase dunha acción ilegal segundo o código de circulación; e pouco ética, xa que afecta aos dereitos, neste caso, aos das persoas con discapacidade.

Con esta acción pretendemos sensibilizar ao conxunto da sociedade sobre a necesidade de respectar as prazas de aparcadoiro que impiden ás persoas con discapacidade dispoñer delas, e por ende, participar autonomamente na circulación víal.