O sábado día 7 de maio de 2016 celebrouse a XXIII Asemblea Xeral da asociación Amizade, no Pazo da Cultura de Pontevedra. A Xunta Directiva deuconta do traballodesenvolvido durante o exercicio do 2015, presentando a memoria de todas as actividades realizadas así como o balance económico, que concluiucuncerto aforro. Ambos documentos foron aprobados por unanimidade dos socios e socias presentes.

Expúxosetamén o programa de actividades para o ano 2016 que, ademais da continuidade de certosservizos e actividades, inclúe a intención de manter o desenvolvemento do proxecto de atención psicolóxica e poñer en marcha un de atención Logopedia ououtros de fomento do deporte (sobre todo a través dunservizo de préstamo de handbikes, e coa celebración dunhaxornada multideportiva).

Como se ven facendonas últimas edicions, ao finalizar a asembleastivo lugar unha comida na que máis de 40 persoas (socios/as e amigos/as) puideron compartir as súasinquedanzas, opinións e experiencias, rematando así a xornadadunxeitomáis informal e divertido.