Privacidade

Datos solicitados e obxectivos da recollida de datos

No caso de cumprimentar algún de nosos formularios será necesario facilitar determinados datos personais, os cales se incorporarán aos ficheiros titularidade de Amizade para a finalidade para a que se solicitan.

Amizade comprométese a cumprir co deber de secreto establecido na normativa de protección de datos, respecto dos datos recollidos.

Exercicio dos dereitos de acceso, rectificación, cancelación e oposición

A persoa titular dos datos dispón da posibilidade de exercer, en calquera momento, os dereitos de acceso, rectificación, cancelación ou oposición respecto a cantos datos seus consten almacenados nos ficheiros de Amizade.

Ditos dereitos poderán ser exercitados:

• Por correo electrónico, escribindo a amizade@asociacionamizade.org especificando no asunto a “Referencia LOPD”
  • Por escrito, dirixíndose a Amizade, R/ALEMAÑA, 23 BAIXO, 36162 PONTEVEDRA
  • A persoa titular dos datos deberá adxunta á solicitude a fotocopia do seu DNI.

Veracidade e actualización dos datos

A persoa usuaria debe encher os formularios con datos verdadeiros, exactos, completos e actuais. A persoa usuaria non introducirá datos correspondentes a outra persoa; Amizade presumirá que os datos foron facilitados polo titular dos mesmos. A persoa usuaria será a única responsable de calquera dano ou prexuízo, directo ou indirecto que puidera ocasionar a calquera persoa a causa da cumprimentación do formulario con datos falsos, inexactos, incompletos ou non actualizados ou relativos a outra persoa.
A persoa usuaria debe comunicar calquera modificación nos datos proporcionados co fin de manter os seus datos debidamente actualizados.

Seguridade da información

Amizade tomou todas as medidas legalmente requiridas para a protección de datos persoais; así mesmo, adoptou todos os dispositivos técnicos ao seu alcance para evitar a perda, o mal uso, a alteración, o acceso ou roubo dos datos persoais facilitados polas persoas usuarias da web. A persoa usuaria terá en conta, sen embargo, que as medidas de seguridade en Internet non son absolutamente inviolables.

Menores de idade

Amizade prohibe o uso de seus servicios web aos usuarios menores de catorce años, salvo consentimento expreso de seus pais ou titores.
En ningún caso o menor poderá facilitar a Amizade datos que permitan obter información sobre os demais membros do grupo familiar, ou sobre as características do mesmo, como os datos relativos á actividade profesional dos proxenitores, información económica, datos sociolóxicos ou calesqueira outros, sen o consentimento dos titulares de tales datos.

Utilización de funcións e complementos de terceiros

Esta web pode incorporar funcións e complementos proporcionados por terceiros para diversas finalidades, como por exemplo:

• Analíticas web de terceiros
  • Mapas de terceiros
  • Vídeos de terceiros
  • Compartición en redes sociais
  • Botóns “favorito” “me gusta” “+1” e similares

Unha función ou complemento dun terceiro establece unha conexión directa entre o navegador da persoa usuaria e os dominios de Internet controlados polo terceiro, permitindo a descarga e execución da función.
Así mesmo, a maioría de complementos de terceiros recopilan información respecto ás páxinas que visitan os usuarios para coñecer os seus intereses e poder ofrecerlle posteriormente publicidade adaptada aos mesmos.