O domingo día 9 de xullo, corenta e un socios/as de Amizade visitamos Ribeira. Concretamente participamos da III Romería da Diversidade que organizou a Asociación Ambar (membro de COGAMI).

Ás 10:00 da mañá saia o autobús de Monte Porreiro, que faría unha parada en Pontevedra para recoller o resto dos/as socios/as. Antes das 12:00 chegábamos a Ribeira e participábamos das múltiples actividades, obradoiros, e outras que tiñan organizadas.

Sobre ás 14:00 xantamos nas inmediacións da Romería e a praia de Coroso en boa compaña e moitas risas.

Pola tarde, seguimos participando das actuacións, bailamos co grupo de pandereteiras e rimos con Toñito de Poi entre outras.

Sobre ás 18:30 o autobús tomaba destino de volta a Pontevedra.