AMISERPRE

Que é?

O servizo AMISERPRE ten como obxectivo poñer a disposición dos socios e socias de Amizade, un sistema de préstamo das Handbikes que nos foran subvencionadas por ENCE durante o ano 2017, coma unha ferramenta que facilite os desprazamentos e o goce do tempo libre das persoas beneficiarias.

Procedemento para ser usuario/a

1º Cubrir e entregar o Anexo I para darse de alta no servizo.

2º Recibir a autorización por parte da Xunta Directiva, unha vez teña asistido a unha xornada formativa. Estas organizaranse cando haxa polo menos tres persoas interesadas en empregar o material.

3º Enviar un correo electrónico a amizade@asociacionamizade.org facendo constar os seguintes datos:

• Material que se solicita (Modelo de Handbike, a que resulta máis cómoda tras tela probado, imaxes abaixo; tamén se precisa cadeira de rodas).
    • Data proposta para a recollida do material.
    • Data proposta para a devolución do material (non podendo transcorrer máis de 30 días naturais desde a recollida do mesmo).
    • Motivo polo que se solicita o préstamo: viaxe, ocio, participación en marchas ou roteiros, etc

4º Cando se recolla o material nas instalacións de Amizade deberase cubrir unha ficha de préstamo co formato do Anexo III. Así mesmo, deberá aboar a cota correspondente segundo o contemplado no Anexo IV.

5º Cumprir coas obrigas establecidas no regulamento, devolvendo o material no día pactado e en correcto estado de uso e limpeza.

*Recomendamos encarecidamente ler o Regulamento de préstamo, no que se recollen todos os aspectos vencellados co préstamo do material.